Pages

Saturday, September 19, 2009

:: 144 : Salam Aidilfitri 1430H Buat Semua ::





Assalamu'alaikum...
hehe...

ya...
saya tahu...
saya dh lama tak update blog...
huuuu...
tahap kesibukan yg teramat seperti telah membantutkan mood saya utk ber-blogging...

:sigh:


apa pun...
saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR BATIN

kepada semua yang membaca blog ini...

juga istimewa utk pelanggan-pelanggan Pinkyretro's Bazaar...

terima kasih atas sokongan anda semua...
love




~ kisah nak raya ~
* tahun ni mcm sgt cpt berlalu smpi tak sedar nk puasa dh haritu..
* bulan puasa sibuk dgn kelas smpi tgh malam + memenuhi tempahan Brownies = tak perasan dh puasa selama 3 minggu...
* minggu ke-4 baru rasa sgt lama nak raya... dh tak sabar2... haha....
* dek kesibukan kelas + tempahan , kami langsung tak sempat keluar rumah utk membeli-belah utk raya kali ini... sedey juga... sungguh... langsung tak keluar... kesian kan... sy dan kakak dan adik hanya keluar pada hari sabtu lepas... itu pun hanya sempat ke SACC , Shah Alam... bolehlah dari takde... huuu... sengihnampakgigi
* esok nak raya , baju , tudung semua belum kemas... huuuu...
* sebelum raya dh sakit kaki , raya nnt tak larat jalan dh kot.... haha...
* ok... mari menghitung jam nak raya... :P


orait...
saya tidur dulu...
sgt penat suda...
huhu...

maafkan segala salah dan silap ya...
saya juga manusia biasa...
love

terima kasih...



Yours Truly ,

No comments: