Monday, July 5, 2010

:: 154 : Baju Kurung Kanak-Kanak Yang Sangat Comel ::






tadi tengahari saya tonton WHI (wanita hari ini) kat TV3...
tetamu dia ialah tauke MyKid Kurung ...


sangat sangat comel ok baju baju kurung utk kanak2 tu...
guna cotton...
macam2 cotton ada...
macam2 corak ada...
suma cantik , menarik , comel , unik etc...

sempena Raya nak dekat dah...
sapa yang ada rezeki lebih leh la jenguk2 ..
mane tau ada yang berkenan leh beli utk anak pakai raya nanti...
huhu...



ni bukan iklan berbayar...
tapi sebab saya geram ngn kecomelannya , tapi lom ada anak utk dibelikan (hakhakhak)...
so why not kongsi ngn u all kan...
:D

all images are from here


MyKid Kurung

OR

facebook : search mykidkurung




~ baju raya saya pun lom ado laie... :( ~


Yours Truly ,

No comments: