Saturday, November 29, 2008

:: 19 : Bapak Borek Anak Tak Rintik ::

(maaf , kualiti gambar kurang memuaskan diambil menggunakan hp cikai shj)


~ Hunny & Qila_Qila penat+ngantuk blom tdo dr kol 4am ~

~ geng2 lama kt Miri dulu bertemu kembali ~

~ teman kamceng ~


td lepak supper kt Pel*ita Shah Alam Mall ngn parents & kwn2 lama...
biasalah...bila lepak2 tempat terbuka mcm ni...
ramai org dok menderma asap halau nyamuk...
yg kite plak...
mmg x tahan...
rasa mcm lemas , xleh nafas...
lps sorg , sorg duduk meja belakang kitorg & mengeluarkan asap nyamuk tersebut...
last sekali...
yg paling best...
ade 2 beranak nih...
ayah (dlm lebey kurang 30 lebey) & anak lelaki (dlm skola rendah lagi kot)...
duduk meja blkg kitorg , duduk mengadap antara satu sama lain...
si ayah bukan main syok melepaskan asap penghalau nyamuk , lalat , langau dan sebagainya...
si anak yg duduk berhadapan td pula...
agaknya dh lemas sgt kot...
tarik baju dan tutup hidung utk menghalang asap dr memasuki tubuh badannya dan merosakkan paru2 beliau...
seketika nanti pula , si anak akan meniup2 hidungnya seperti untuk membawa asap itu pergi ke arah lain dengan disertakan raut wajah yg kurang puas hati...

haaaa...
mcm mane tu...
si ayah menunjukkan sikap tidak baik pada si anak yg mana si anak telah menunjukkan reaksi tidak selesa nya terhadap perbuatan si ayah...
huhuhuhu...

kite dr dulu dibesarkn dlm keluarga yg tidak merokok...kecuali ada beberapa org shj yg 'terjebak'...
jadi kite x biasa...
dr dulu , kadang2 bila mak ajak kuar mkn kt luar , kite biasanya x nak ikut...
satu malas...
satu lagi sbb x suka & x selesa dgn keadaan mcm tu...

& lg satu skrg , sejak masuk kolej ni...
dpn kolej tmpt slalu lepak nih ialah open air...
so sume org pun merokok...
kite mmg xleh duduk dkt ngan lelaki (dan kadangkala perempuan)...
serius kite mcm sesak nafas...
mmg x biasa , dulu kt sunway & uitm , kalau nk merokok pun kene kt luar , jauh dr kelas & tmpt lepak2...
hadoi...
nk buat cmne kan...
tahan je la...
tp kite yg menghisap asap diorg nih lagi teruk dr yg menghisap rokok tersebut...
diorg bkn pandai hormat org... ~abeh la kite kene hentam nnt... ~

haihh...
ckp2 mcm ni...
mintak2 la bakal Mr. Bf & bakal suami nnt bukan seorg perokok...
tapi kalau dh jodoh , nk buat cmne... :P

~ slalu org kate , lg kite TAK SUKA seseorg tu , lg kuat jodoh kite dgn org tu...maka dgn ini saya mengisytiharkan SAYA SUKA ORG MEROKOK...tp dlm maksud yg terbalik...hahahahaha ~




~ ada seseorg yg kite minat , mula2 ingt die x merokok , satu hari nmpk die merokok...alamak...!!! kurengs sungguh la... ~



No comments: