Pages

Monday, December 1, 2008

:: 21 : Karaoke @ Pink Box ::

Weekend smlm cousins sblh mak dtg...
(ohh...last week sblah abah dtg beramai2..)
sabtu mkn2 biasa ja...
ahad depa pi kenduri kahwin kt banting...
tp kami tinggal ber-6...
saya berserta cousins 2 org xtau nk buat apa...
depa ajak pi tgk wayang tapi saya sungguh takda mood nk kuar...
saya ajak main bowling...
tp tetiba mood malas dtg balik...
saya terfikir ...
"pi karaoke jom"
saya tau satu tempat karaoke baru di shah alam iaitu Pink Box Karaoke...
maka kami pun terus ke tempat tersebut...
oohh...
cantik...
dengan suasana gelap romantik nya...
microphone ditemui & dicucuk masuk...
vcd karaoke di godek dan dijumpai lalu terus dipasang...
pada mula nya kami malu malu arnab utk mengeluarkan suara kami yg sgt merdu bak buluh perindu ini...
tp disebabkan gian , saya pun memulakan upacara...
habis satu lagu ,saya dh semput...
mereka pula teringin...
baiklah sila nyanyi ikut turn...
lama-kelamaan , masing2 naik "shaikh"...
godek lagi vcd2..
tp semua lagu2 lama zaman mak abah...
tp saya suka...
cuma cousins saya adalah terlalu muda utk lagu2 tersebut di mana mereka tidak pernah mendengar lagu2 tersebut... ~dlm erti kata lain , saya sudah berusia sedikit~
kebetulan mak suruh pi beli satu biji kek lagi sempena Hari Lahir adeQ sy yg ke 20 tahun !! (td sudah beli 2 biji) , jd kami pun keluar beli kek sambil melencong membeli vcd karaoke ~inilah punca duit saya habes~...
kami pulang semula ke Pink Box , mereka yg lain sudah balik ~dlm erti kata lain , mereka sudah mau pulang ke rumah masing2~
jd kami hanya sempat menyanyi 3 buah lagu shj ~beli sampai 4 vcd~

Kesimpulannya ,
jika anda ingin tahu dimanakah Pink Box Karaoke tersebut...
anda jgn la pi search / google pulak yer...
nnt benda lain pulak yg keluar...
hahahahaha...
:p



~ Happy Birthday to adeQ ku yg ke-20...
Selamat memasuki alam puluhan yg mana anda takkan jmp lg belasan tapi insyaAllah akan bertemu dengan ratusan...
semoga pnjg umo , murah rezeki & sukses slalu... ~

No comments: