Wednesday, December 3, 2008

:: 23 : Kesian ::

kesian kat kakak kite...
slalu balik lewat dr kerja...
org lain kerja 9 jam satu hari & kadang2 buat OT...
tp dia...
boleh dikatakan tiap2 hari balik lewat...
bukan lewat sikit yer...
tp nk dkt tgh mlm br balik ~blom smpi tgh mlm la...huhuhu...~
yerr...
tau...
mmg mcm tu lumrah org berkerja...
tp kalau tiap2 hari mcm tu...
pastu rasanya xdpt pun OT...
hmmm...
yela...
br nak start keje kan...
cr pengalaman...

tp yg kite bengangnya ~kite yg bengang tau...bukan kakak kite...hahaha ~
org dh siapkan sume kerja , br nk bagi kerja baru...
mcm br nih td dia call dlm kol 7.30pm...
die kata br dpt kerja baru pulak nk kene buat...
haihhh ~
bukan skali nih jer...
dh byk kali dr dulu....
sabar je la...

naseb baik la kakak kite tuh x ngamuk tension bila balik kerja...
yela kadang2 org balik penat satu hari buat kerja , kepala penuh , ada yg nk marah2 bila balik... ~tp kite plak yg ngamuk2...huhuhuhu ~
mungkin die redha dgn rezeki dia...
kene sabar je la...
skrg blom kahwin la boleh nk kerja puas2 cr duit...
nnt dh kahwin boleh rileks sket or xyah keje langsung...
huhuhu...

~ lg skali , x kesah kalau bos dia or colleague dia ade baca blog nih & terasa ke hape ke dgn ape yg kite letak ni... huhuhu ~

kepada kakakku Dyan...
selamat menunaikan tanggungjawab anda sebagai seorang pekerja...
semoga Allah sentiasa melindungi anda & murahkan rezeki anda & berkati setiap apa yg anda lakukan...
tahniah atas kesabaranmu...
Peace ! (^_*)


~ sebab tu blog Dyan dah bersawang tahap hutan ~

No comments: