Pages

Sunday, April 5, 2009

:: 81 : Terima Kasih Facebook ::

malam td saya teringt kat seseorg...
lelaki...
kawan 'maya' masa zaman chatting2 dulu...
saya mmg tak berapa minat dengan perangai beliau...
tapi saya selalu teringt cara beliau bercakap...
dan saya tak pernah lupa nama girlfriend beliau...

tapi saya tak lama berhubung dengan beliau..
hanya untuk sekejap sahaja sebab saya tahu yang beliau 'lain macam'...
so saya tak sempat ingat beliau duduk mana , umur berapa...
tapi saya tahu kampung beliau & nama adik beliau...

so malam tadi...
saya cakap ngn kakak saya...
Dyan ckp , apa kata try search kat Facebook...

ok...
harini saya dh search dan ada seseorg dengan nama itu...
setelah di'kaji selidik' profile beliau...
ya betul...
org itulah orangnya...

hahahaha...
rupa beliau mmg lain seperti yang saya bayangkan...
dan nasib baik saya tak layan org itu...
hahaha...

motif entry ini sebenarnya ialah...
saya rindu zaman mIRC saya dulu...
saya rindu berchatting dengan kawan alam maya...
saya rindu menjadi diri saya yang dulu... :p

skrg ada juga kadang2 masuk chatroom dkt Yahoo!
tapi...
benci...
ntah hape2 je...

so saya dh stop chatting sejak 5 thn...
err...
ye kot...
:P

dan apabila melihat rakan2 sedang chatting...
saya teringt zaman saya dulu... :P
terutama bila tgk classmate saya , Bie , yg rajin giler chatting...
hadoila...
rajinnya Bie...
mcm saya dulu-dulu...
cesss...
bunyi macam saya dah tua sgt...
~ Bie muda 4 thn dr saya... :) ~


dan lagi satu...
yang bagusnya...
dalam Facebook, kebanyakannya guna nama sebenar...
wahhh...
bagus bagus...
senang nak cari kawan lama..
:P


baiklah...
saya lapar...
:P


~ Tengah kemaruk buat tests kat FB & tgk resultsnya ~

No comments: