Pages

Tuesday, April 28, 2009

:: 89 : Saya Sayang Kamoo + Sajak Buat Kamoo ::

hoyehh !!!

ptg tadi balik kelas Parcel dr Poslaju tu dh terpampang atas meja..
terus sambar nak tgk dr siapa..
haaaa...
kan dah agak...
mesti dari sahabat yg ku cintai...
~chewah~
Adiah Najwa Derani !!!
Budak baek ni !!
dr Miri...

saya sgt tak sabar & gelojoh terus buka bungkusan !
ia berbentuk petak spt buku..
sekali buka...
rupa2nya.....







































AD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

awk giler kreatif ok !!!

hadoiii....

Thank you sgt2...

Ad bg saya sebuah album yg telah beliau balut , bungkus canteq2 dgn kertas bunga warna pink & hias mcm2 dlm dia dgn gambar2 kenangan ... ayat2 puitis....huhuhuh....
saya sgt tersentuh & terus mengalirkan air mata !!!
sedey nyaa !!!
eyh...
bukan sedey...
terharunya !!!!!!!!!!!!!!
she is so unpredictable tau !!!





Ad...
saya sayang kamoo bangat...!!!

dah la dpn album tuh beliau buat bentuk kek , siap dgn LILIN & PISAU potong kek..
huhuhu....

saya dh lama mahu buat begitu ala-ala scrap book...
masalahnya saya tidak pandai !!!
sedey :(

tp dlm album tu...
dlm byk2 quotes...
saya paling suka ini ;

" I thank God that He never created FRIENDS with pricetags , because if He did , i couldn't have afforded a precious FRIEND like YOU! "

and

" Its not an achievement 2 make 100 FRIENDS in a year , but an achievement is 2 make a FRIEND for 100 Years , 'N' I know I've made ONE , that's.. YOU ! "

dan banyak lagi lah..
semua yg ada dlm album KEK PINK itu !!
huuu....
saya sgt terharu ni !!!
huhu...


Ad...
kite ada beli birthday present utk awk jgk tau last mth...
tp sampai skrg kite tak pos lagi...
tapi naseb baek jugak kite tak pos lagi...
sbb bila tgk hadiah awk nih...
alamakkk...
malunya saya...
takmau la pos...
nantilah kite beli hadiah lain...
huhuhuh....
:P


ad ad ad...
kite ada sajak ni utk awk...
kite br buat td...
tp kite xde idea...
kite pun xpandai...
dan takde perkataan yg best la yg terfikir...
tp takpela...
awk bace nih ok !!!
hehehe...
malunye saya...
(*-*) blushing



Ad...
Dikaulah teman...
Yang selalu mengingati...
Mengenalimu adalah tuah bagiku...
Hadirmu sebagai teman dikala suka...
Juga teman dikala duka...
Aku senang mengenalimu teman...

Ad...
Walau kau jauh nun di sana...
Persahabatan kita usahlah digoyah...
Sematkan ia dalam hatimu...
Usah kau kuburkan segala kenangan...
Kerana itulah sebagai penguat...
Persabahatan kekal abadi...

Ad...
Walau jarang sekali kita bertemu...
Kau tetap dalam ingatanku...
Budi baikmu ku kenang ke akhir hayat...
Usahlah kau lupa akan diriku..
Kerna aku tak mungkin berbuat begitu...
Aku bangga memilikimu wahai teman...
Sungguh ku bersyukur berkenalan denganmu...

Ad...
Terima kasih untuk segalanya...
Semoga kau sentiasa dirahmati-Nya...
Berbahagialah kau senantiasa...
Dan kejayaan sentiasa mengiringimu teman...

Ad...
Aku bukanlah penulis sajak yang baek...
Andai ini membuatkan kau ketawa..
Aku turut gembira dan tertawa...
Kerana sebenarnya...
Aku tak tahu mahu tulis apa...
Tapi andai kau menangis...
kau sememangnya memiliki hati dan perasaan...
Kerana aku juga sedang mengalirkan ayer mata...
Aku rindu akan dirimu teman...
Bila kita ketemu nanti...
Jangan lupa ayam golek ya...
huhuhuhuhuh....


~cess...kalau tak nangis tu takde hati & perasaan ke?? hahaha.. xdela...gurau je...~




amacam???
hehehe...
lawaknye saya...
cm kanak2 buat sajak sekolah tau...
sbb sy memang tak pandai mengarang...
hehehe...
jgn la gelakkan saya...
saya dh malu nih !!
:P


oklah...

nnt saya nk buat satu lagi entry tentang birthday sy kali ini...
ok ok...
sy janji...
itu yg terakhir...
huhhuu...

okie dokie...
saya tidur dulu...

TERIMA KASEH AD !!!!!
I LOVE U !!!
hehehehe...



daaaaaaaaaaaaa....
mmuuaahhhss !!!


~ We've known each other by CHANCE ,
became friends by CHOICE ,
still friends by DECISION .
And we say FRIEND FOREVER ,
that's definitely a lifetime PROMISE !
(juga dr album KEK PINK itu ) ~

No comments: