Pages

Sunday, February 1, 2009

:: 57 : dan saya masih belum tidur... ::

skrg 2:06am ...
saya masih belum tidur sebab sedang menyiapkan assignment saya iaitu report utk mocktail...
perlu dihantar pada hari isnin ini...
saya ingin buat betul-betul sebab saya rasa saya punya mocktail haritu sangat simple...
sekurang-kurangnya report ini boleh menambah sedikit markah untuk saya...
tapi untuk buat report secara terperinci sangat lah memerlukan ketekunan & masa yang panjang...
saya tak punya kedua2 itu...
jadi saya buat apa yg saya mampu sahaja...
hmmm...
tak kisah lah...
asalkan saya siapkan report saya dan hantar dalam masa yang diberikan...
agak takut juga sebab lecturer subjek ini sangat terperinci...
sekarang masih belum siap...
saya rasa saya mahu sambung esok...
sbb saya sangat mengantuk...
lagipun , tidur lewat adalah sangat tidak baik untuk kesihatan & kecantikan... :P


sebelum itu...
silalah jamu mata anda dengan gambar-gambar di bawah ini...
harap anda terhibur dengan persembahan istimewa ini...
(-_-)







hahaha...agak senget muka hamba...


saya paling suka ini...kalaulah kereta itu milik saya... (*_^)


ini ilham "Godfather"... sungguh bulat wajah model ini...



~ mata sudah seperti mata panda ~

No comments: