Monday, March 23, 2009

:: 74 : Tagged by @reLong ::

huuuu...
kene tag dr @reLong...
padahal ada ...hmmm... 2 lagi tak buat nih...
hahahaha...
but anyhow , thanx a lot to @reLong lah for tagging me...
hehehehe... :)


so here it goes....
5 TABIAT BURUK DI ZAMAN PERSEKOLAHAN...
errrrr.............nk kene cakap jujur ke??? hahaha...
1) seorang yang sangat pendiam (dr sekolah rendah sampai form 3 ...dan sekarang juga... :P )... tabiat buruk la sbb tak bercakap ngan org....smpai org label saya sebagai sombong...huhuhuhu....tp saya tak sombong...saya cuma penakut nk tegur orang jer... huhu...
2) suka ponteng kelas !!!!! :P :P :P ....hye Pn Sumarni... :)
3) suka curi-curi makan dalam kelas...HAHAHAHAHAHAHA... PATUTLAH...!!! selalu curi makan dengan Adiah Najwa Derani ...sbb kami duduk belakang skali dalam kelas...then letak bekal dalam desk pny drawer...pastu melantak...bak kata Ad , kami makan sempena memperingati mereka yg kebuluran di Bosnia tu...sekurang2nya kami makan bagi pihak mereka..hahahaha...
4) suka buat bising dalam kelas masa form4-5...iaitu melalak dengan Adiah Najwa Derani.... HAHAHAHA....
5) suka banjirkan kelas dengan air dari botol bekal untuk basuh muka sbb tandas jauh sangat...lagipun...asyik nk basuh muka je...so takkan asyik nk ke tandas je...buat je la dlm kelas...hahahaha....



SUBJEK KEGEMARAN ANDA...
* Matematik !! ini mmg suka dr sekolah rendah lagi...tp Add Maths kureng sket la...asyik tiru Patt punya je...hahahaha...hye Patt !!! :)
* yang lain pun suka jugak... :)

SUBJEK YANG ANDA TAK SUKA..KENAPA?
* Sejarah - sebab susah nak menghafal...
* Biologi - sebab sangat rumit dan gurunya agak bosan..ooppsss... sorry cikgu... :)


APA YANG MENARIK PADA DIRI KAMU?
* Badan saya... !!! :P
semua org tertarik utk pandang ape... :P


KAMU PALING SUKA?
* Makan !!! HAHAHAHAHA....



ANDA TAK BOLEH HIDUP TANPA?
* Hiburan - samada radio , tv , internet , good novels , dan lelaki kacak !!! HAHAHAHA


SETIAP MALAM, SEBELUM TIDO SIAPA YANG ANDA HUBUNGI?
* saya akan hubungi Encik Luke Brandon sebab saya masih lagi tak dapat hubungi Encik Sandy TARA... :(
~ gambar dari website AXN-asia ~
~ lihatlah kegagahan Encik Sandy itu...hadoi la... saya mau saya mau...!!! ~




MAI KT TENGOK SAPE YG KENE TAG..HAHAHA!
* sesiapa sahajalah yang mahu buat... saya tak berani mau tag orang lagi sebab saya sendiri byk 'hw tag' yg blom siap... AHAHHAHAHAHA...



~ oh....esok ada quiz...dan saya baru tahu...sekrang pukul 11.35 malam....saya mau selak nota sebentar... ~

No comments: