Pages

Wednesday, March 25, 2009

:: 75 : Tidak Ada Idea ::

saya sedang siapkan assignment Pn Roha dalam pukul 11.30pm td...
tiba-tiba ada satu SMS masuk :

"Salam.Please inform others that I have to cancel my class tomorrow morning.Tq. -Pn Fiza- "


dan saya melompat agak lega sedikit...huhuhuh...over la tu smpi nk melompat...hahaha...
lega sebab kelas Pn Fiza td pagi saya agak keliru...bila balik rumah dh tumbang...tak sempat nk revise balik...padahal esok Pn Fiza kata nk buat exercise pasal topic tadi...nk buat exercise kenela baca balik dulu kan...kang kalau tak faham langsung lagi susah...tapi saya tak baca satu pun...and being me...saya suka buat kerja last minute...saya decide untuk buat assignment Pn Roha dulu (walaupun kelas Pn Roha ptg esok)....dan akan baca notes Pn Fiza esok pagi2 buta seperti yang biasa saya lakukan...hahaha.... biasanya kadang-kadang saya akan baca last minute pagi2 sebelum ke kelas dan kalau ada notes yang senang di baca , saya akan bawa bersama ketika memandu ke kelas...sbb pagi2 biasanya jam giler...so tak bwk laju pun...gerak seinci , berhenti , gerak 2inci , berhenti...so bacalah notes...hahahahaha.... SILA JANGAN TIRU YA WAHAI ADIK-ADIK !!! SANGAT MERBAHAYA....ANDA MUNGKIN AKAN TERLEPAS PANDANG KERETA DI HADAPAN...POLIS DAH BERDIRI LAMA KAT SEBELAH PUN ANDA TAK AKAN PERASAN... : P .....tapi biasanya hanya di lakukan untuk nota-nota yang senang dibaca sahaja....bukan untuk diaplikasikan dengan nota-nota dengan tulisan kecil , dengan banyak cabang-cabang 'mind map' dan sewaktu dengannya...

maka , setelah mendapat SMS dr Pn Fiza tadi , fikiran agak tenang sedikit untuk menghabiskan assignment Pn Roha....huhuhuhuh....tp disebabkan mata dah mengantuk sangat , fikiran agak terganggu sedikit... ~ cesss...saja ja sebenarnya kata mata dah mengantuk , sbb menurut kata Pn Fiza , tanda-tanda awal 'sakit mental' adalah sukar tidur malam....hahahaha... so saya bukanlah sukar tidur malam...mmg dah mengantuk sgt nih...tp kene celik juga untuk buat asgmt...hahahahahaah... gedix tak??? ~


baiklah...
saya ingin tidur sekrang...
saya tak tahu nak bangun pukul berapa esok...
kelas pukul 2pm...
bangun pukul 1pm boleh???



~ saya sangat happy dengan subjek Business Maths saya !!! TQ Miss Suraya !!! :) ~

No comments: