Pages

Saturday, May 30, 2009

:: 112 : Review : Majolica Majorica Eyeliner ::

lagi review pasal produk kecantikan...
:)


ni lagi satu masalah saya dr dulu...
eyelid saya kan jenis berminyak kan...
so bila memakai eyeliner , mmg cpt comot...
walaupun dia kata "Long-lasting eyeliner" lah... "smudgeproof" lah... etc...
tp tetap juga comot di mata saya...
sedih kan???

mcm2 sy try...
semua tak sesuai...

minggu lepas (ke dua minggu lepas?hmmm..)
saya singgah watsons... (Watsons Personal Care Store)
kakak yg nk cari brg...
sy biasalah ke bahagian kecantikan / mekap... :P
huhuhu...
~ dh bukan nk beli pape pun , saje lah pusing2 dlm tu kan... huhuh ~
belek punya belek , sy tertarik dgn satu jenama ni...
Majolica Majorica namanya...
pernah dgr sblm nih...
tp sbb packagingnya yg agak fancy , so dlm fikiran mesti tak elok...
hahahaha...
jahat kan saya...
:P


tp kali ni...
saya ternampaklah eyeliner dia...
"Neo Automatic Eyeliner"...
tgk berus dia sgt runcing and mcm senang nk apply...
oh...ini ialah liquid eyeliner ya...
tgh dok belek tu , tgk kakak dh kat cashier...
so rembat jelah...
harganya hanya RM36.90 kalau tak silap...

~ image source : Google ~


so bila sampai rumah...
try lah..
try kt mata , try kt tangan...
yg kat tangan tu sy try cuci ngn air...
tak tanggal pun...
tp kalau dh sental lama2 hilang lah jgk kan...
huhuhu...

then saya dh try pakai eyeliner ni masa keluar jalan...
anda nak tahu?
mmg tak smudge langsung...
sungguh !!...
happy lah saya kan...
heheh...

lagi satu ,
sblm nih sy tak pernah try liquid eyeliner...
hanya pakai pencil or gel shj...
sbb liquid mcm agak susah nk apply...
tp yg ini , agak senang jgk...
tp memerlukan tgn yg tidak menggigil lah...
huhuh...
(tp tgn sy menggigil... :P )
hanya perlu goncang & putar di belakang 'pen' itu & terus apply ke tempat yg sepatutnya...
mudah bukan...
:)

cuma ,
eyeliner ini agak cair sedikit...
so perlu pakai byk sket utk cover kecairan nya...
hehehe...
tp okla...

secara keseluruhan...
saya berpuas hati dengan produk ini...
lepas nih boleh lah selalu pakai eyeliner...
chewah...
kalau rajinn...
hehehe...
harga pun tak mahal sgt...
tp saya tak pasti boleh didapati di semua cawangan watsons atau tidak...
rajin2lah cek watsons yg berdekatan dengan anda...
kalau takda , cek la pula yg agak berjauhan dengan anda...
huhuhuhu...
:P


sekian iklan tak berbayar juga...
huhu...
terima kasih...


p/s : aiyooo...asyik entry pasal mekap plak...nih terpengaruh dr Kak Red la nih...hahaha... jgn marah ya !! :)


~ Dari Mata Turun Ke Hati ~

No comments: