Pages

Friday, May 1, 2009

:: 91 : Purse Baru Saya Warna Kuning ! ::

tadi kami keluar mkn...
mahu celebrate birthday saya la sbb itu hari kan saya sgt sibuk dengan assignmentssss...
jadi kami pergi ke sini ...
saya suka makan di sini...
(dan saya suka minta extra Garlic Butter Sauce !!!!!!! td dia bg semangkuk !!!! sedappp !!! )
walaupun sudah biasa , tp saya suka juga celebrate di sini kerana saya sgt suka !!!!!
suka sgt2 tahap mau makan selalu tapi tak boleh nanti mak marah kerana sgt berlemak..
HAHAHAHAHA...










~ Starter : Fried Country Mushrooms & Fried Whitebait (forgot the exact names) ~





~ Mak's & My Favorite : Manhattan Seafood Platter For Two ~


~ Grilled Gala Platter For Two ~




selepas makan...
kami membakar lemak dengan berjalan2 di sekitar Subang Parade...
emak telah membeli skincare + perfume...
jadi kami dapat voucher !!
mak mahu menggunakannya untuk membeli sesuatu yang biasa emak beli jika mendapat voucher...
tetapi saya kata saya ingin menggunakan voucher itu...
(huhuhuhu...jahat sungguh saya ini...)
dan saya telah membeli ini...
tetapi bukan warna itu...
tetapi warna ini...
tetapi alangkah bestnya kalau dapat warna ini...
huuuu...


mulanya kakak yg tunjuk warna itu di tas-tas itu...
saya yg melihat dr jauh hanya mengangguk...
kemudian saya dtg dekat dan saya juga suka...
warna seperti air jagung nyonya kolej...(KTDTHB)
dan saya berkenan dekat purse / wallet itu...
jadi saya rembat voucher mak dan saya beli...
huhuhuhuhuhu....






~ Heritage Patent Soft Clutch by Liz Claiborne ~
~ color lain sikit in real life ~




hadoiiii....

striking nya color dia !!!

hahahahaha...



~ Saya juga beli yg pink itu & murah ja...hitam itu adalah yg saya pakai sekarang... ~




eyh eyh...
haritu saya kata ada satu lagi entry tentang birthday saya kan???
yg ini pun satu...
tapi ada lagi satu...
ok ok...
itu yg terakhir...
betulll...
huhhuh...




~ Purse or wallet?? I thought purse is longer and it's for women , wallet is shorter and for men...
hmmm... ~

No comments: