Wednesday, June 3, 2009

:: 118 : Apa Yang Anda Ingin Tahu Tentang Saya ::

saya telah di tag oleh Dyan...
mari lihat apakah soalan & jawapan tersebut...
:P






~ oh yer...gambar2 adalah hanya sebagai hiasan...tiada kena mengena dengan entry kali ini...semua gambar lama...hehehe... ~


1. Apa perasaan sekarang?
~ perasaan?? mengantuk !! mengantuk tu perasaan ke? (entry ni dibuat jam 2 AM)
hmm...kepala pening memikirkan satu hal ni...huhuh...


2. Saya nak makan...
~ Ayam KFC !! hahahaha...


3. Saya tak suka..
~ orang hipokrit ! :)
~ kena marah...
~ kena suruh...
~ blog yg lambat update... (hahaha...kut suka ja...padahal blog sendiri pun kadang2 ja update...huhuh...)


4. Impian saya...
~ untuk buat business...
~ untuk dapat banyak duit...
~ untuk hidup senang...
~ untuk dapat baby... :P


5. Haiwan yang saya tidak suka...
~ binatang kecil yg suka lari laju2...hahaha...mcm lipas , cicak , lalat etc...


6. Saya Harapkan...
~ saya bijak simpan duit... (^_*)


7. Jika boleh di putarkan masa...
~ nak kembali ke sekolah rendah , zaman kegemilangan ku... :P
~ sekolah menengah (f4-f5) , dgn geng2 melantak , ketawa , menari , menyanyi...huuu... :((
~ nk tukar perangai yg pemalu tak sudah tu... :P

8. Saya pada 10 tahun akan datang...
~ berumur 33 tahun...wuiii...tua nya...hahaha...
~ tunggulah 10thn lagi...kita sama2 tunggu & lihat ok... :)


9. Handfon saya adalah sebuah...
~ telefon bimbit... :)
~ alat permainan sebelum tidur...skrg kemaruk main Monopoly dlm hp sampai 24jam pegang hp... :P

11. Saya pernah bercinta sebanyak...
~ mana yg saya mahu... :P
~ tak mau bagitahu lah... nnt kalau org tu baca blog nih , dia perasan plak saya bercinta dgn dia dulu... :P


12. Saya suka pada...
~ lelaki handsome , macho , gentlemen , tegap & yg penting tak perasan kacak... :P
~ duit... hahaha...

13. Kawan-kawan saya...
~ pernah ingat saya sombong...huhu...sebenarnya saya pemalu... :P
~ kwn skolah di Miri , jauh mereka kan??? huhu...padahal ada ja diorg kat sini tgh belajar...hehehe...
~ di Sunway College dulu semua cina...hanya beberapa korang shj Melayu...housemate saya juga Cina & kami mmg kecoh...hahaha...
~ tak ramai masa di UiTM...pasal sy tak duduk asrama & pendiam & pendiam & pendiam & pendiam & pemalu & penakut & pendiam...
~ di kolej sekarang adalah muda2 dr saya !!! hahaha...



14. Pernah dikhianati?
~ hmmm...dikhianati mcm mana tu?? hmmm...ntah ya...tak ingat lah ada ke tak... :P
~ manusia macam2 perangai... :)


15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
~ masak kek hati berulam jantung... :P


16. Senaraikan 8 orang untuk di tag...
~ saya tak tahu nak tag siapa sebab saya sendiri kurang rajin mahu menjawab tag orang...huhuhu...
sesiapa rasa mahu buat ini tag , mari mari mari , jgn malu malu... :)








sekian terima kasih...
:)




~ Berangan sedang di interview Jimmy Shanley ~

No comments: