Thursday, June 11, 2009

:: 125 : Cendol Pak Akob ::



anda pernah cuba cendol Pak Akob??

anda tahu tentang cendol Pak Akob ?

saya mula mengenali cendol Pak Akob selepas beberapa bulan pindah ke Shah Alam (4 thn lps)...
~wuiii...dh 4 thn dok Shah Alam??? cepatnya masa berlalu...~
masa tu di seksyen 16 , di perhentian bas depan masjid seksyen 16...
mmg ramai sgt org...
rupa2nya cendol nya mmg sedap !!!...
kami sekeluarga mmg suka terutama emak...

pernah kenduri kahwin jiran saya , mereka panggil cendol Pak Akob nih ...
waduh2...
semua serbu tau...




lagi2 sekarang nih musim panas...
mmg ramai la org nak minum cendol...
sejuk sikit badan....
tp tak boleh lah amalkan selalu...
minum santan tuuu...
huhuhuu...

lepas tu ,
sejak awal tahun lepas kalau tak silap , (betulkan saya jika silap)...
cendol Pak Akob dah ada lori canteq !!!
saya suka !!!
mcm lori kopi apa ntah...
isyh...
mcm2 dh pakai lori nih...
maju betullah pak Akob...
tahniah...



dulu saya nampak lori nih di seksyen 7 baru (Bintang)...
duluuu la...
lama saya tak nampak...
~ saya jarang keluar rumah ya...~
haritu mak ajak singgah tapak pasar malam seksyen 7...
rupa2nya ada lori cendol Pak Akob nih...
oh...
kat situ rupanya...
hehehe...
tp masa tu tak ramai org lah...
mungkin tempatnya agak jauh...



saya tak turun sbb kenyang suda br lunch..
tp last2 saya turun juga cukai kakak punya...
hehehehe....
lepas kami datang br ramai org singgah...
haaa...
kami pembawa rezeki la nih...
chewah...
huhuhuhu...
:P

~ Seronok minum cendol bawah pokok ~



anda anda ,
marilah cuba !
boleh cuba di seksyen 16 ,
seksyen 7 ,
atau di Dataran Tugu Keris , Klang...
ada lagi ke tmpt lain Pak Akob???
:)


semoga perniagaan cendol Pak AKob sentiasa maju dan bertambah maju...
:)


sekian iklan tak berbayar...
terima kasih...



~ Kenapa semua entry buat iklan tak berbayar nih?? ~


Yours Truly ,


No comments: