Saturday, June 13, 2009

:: 127 : Oh...Saya Rindu... ::



saya nak post entry nih boleh???
asyik entry pasal makan je , mari saya buat entry lain...
:P





saya rindu lah kat seseorg...
seseorg yg saya tak pernah kenal pun...
hanya melihat gambarnya di blog beliau...
hmmm...
dah lebih 3 tahun saya tgk gambar beliau...
beliau tak kenal pun saya...
tapi tiap kali sy tgk wajah beliau , sejuuukkk sgt mata memandang....
bukan seperti jejaka lain yang saya lihat atau jumpa , saya suka tgk mukanya , tp lama2 jadi biasa...tiada perasaan...
tapi yang ini lain...
tiap kali tgk , tiap kali itulah saya rasa bahagia..
huuuu....
tapi beliau sudah berpunya...
mengapakah beliau sudah berpunya terlalu awal...?
:P

dah lebih kurang 1/2 tahun saya tak tgk gambar beliau...
tiba2 baru2 ini teringat nk lawat page beliau...
oh...
ternampak gambar beliau...
aduuhh...
rindunya dengan wajah itu...
rindu sgt sgt...
............................................................................
...........................................................
........................................
........................
...........
....
.






~ ...dan sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyumanmu itu.... ~





Yours Truly ,

No comments: