Pages

Friday, June 19, 2009

:: 132 : My Online Bazaar ::

* ini ialah sticky mode entry , utk normal entry , sila scroll ke bawah.... :) *


hello kwn2 ,

fuuhh..
setelah segala penat , pusing kepala , tak tidur malam memikirkannya , dan usaha-tangga-kejayaan...
saya berjaya membuat blog jualan saya sendiri...
huhuhuh...

idea utk buat blog ini dah lama...
cuma nak cari brg utk dijual tu yg agak payah sikit...
ada la jumpa beberapa...
tp utk permulaan , dan atas dorongan emak & kakak ,
saya hanya buka utk tempahan BROWNIES...
huhuhuh...

kisah brownies saya ...
saya memang suka mkn brownies...
tp emak tak suka...
lps kami bercuti ke Bandung , Indonesia tahun lepas ,
mak sgt sgt suka mkn brownies Kartika sari...
jadi saya pun buatkan utk emak...
dan emak sgt sgt suka...
(saya tak tipu , ini betul2...mak jarang makan kek , tp brownies saya nih , mmg mak suka sgt... kalau nk ikutkan mak , tiap2 minggu nak buat...huhuhu...)


pernah juga saya suruh kakak bawa ke office...
kwn2 kakak semua suka...
(tp ada juga kot yg tak berapa gemar)...
mereka selalu bertanyakan tentang brownies ini...

oleh sbb itulah , saya , emak & kakak ingin membuka blog jualan & ingin mencuba nasib dalam menjual Brownies ini...
:)

kalau anda berminat ,
bolehlah lawati 'sales blog' saya iaitu :


kenapa pinkyretro?
ntahlah..
punya susah memikirkan nama ,
last2 amik jelah pinkyretro...
lagipun dh sinonim dgn saya...
huhuh...
(awal penglibatan dlm dunia blog , itulah nama yg sy gunakan)


buat masa ni ,
hanya Brownies yang saya jual..
tp dlm masa akan datang , insyaAllah saya akan keluarkan produk lain pula...
itupun bergantung pada rezeki dan permintaan...
:)

so apa tunggu lagi ,
marilah jenguk2 di Pinkyretro's Online Bazaar...
:)


" Ya Allah Ya Tuhanku ,
murahkanlah rezeki Marhaini Mihdzor sekeluarga...
berilah peluang yang cerah dalam perniagaan kecil-kecilannya ini...
semoga semuanya berjalan dengan lancar dan berkatilah amalannya...
amin..."


terima kasih semua atas sokongan anda...
semoga anda semua dimurahkan rezeki juga...
amin...
:)

:wave:





~ Perniagaan adalah 1/9 drpd pintu rezeki insyaAllah ~



Yours Truly ,

No comments: