Sunday, June 28, 2009

:: 137 : Michael Mikaeel Jackson Dalam Kenangan ::


hello..
saya pasti semua orang dah tahu berita kematian Michael Jackson atau nama Islamnya Mikaeel...
dan saya pasti juga ramai orang seluruh dunia yang sedih atas pemergian beliau...
nangih

saya tahu pun lepas kakak yg bagitahu...
kalau tak , mahu hari apa baru saya tahu..
HAHAHAHAHA...
kesian kan saya...
tak baca suratkhabar...
:blush:





~ image source : google ~



so anyway...
saya bukanlah peminat Michael Jackson (MJ)...
tp satu dunia kenal arwah...
jadi kematian beliau mmg satu kejutan besar lah...

dan apa yg saya faham ,
MJ meninggal kerana komplikasi jantung...
~ tp byk sebab lain yg ditimbulkan...tak tahulah... ~

dan yg sedihnya...
dlm 3minggu lagi (13 Julai) ...
MJ dijadualkan utk mengadakan 50 konsert di London...
hmm...
sedihkan...
:((

oh ya...
bila berckp tentang MJ ni...
saya teringat zaman sekolah rendah dulu2...
saya ada satu group yang dinamakan MJ...
ya...
MJ yg bermaksud Michael Jackson...
huhuhuhu...
ada 6 ahli...
kami semua bkn dr peminat MJ..
tp adalah kisah disebalik penubuhan group MJ kami...
hahaha..
dan sebab itulah...
kalau anda perasan...
saya selalu guna nick "Hunny MJ" (selain dr Hunny2646)...
hehehe...
~sebenarnya selain group MJ saya , ada maksud lain juga MJ saya tu...hahaha.. senyap2 sudehh... ~


ok...
nih nak cerita pasal MJ mana satu sebenarnya nih???
hahaha...

hmmm...
nak cerita pasal Michael Mikaeel Jackson ,
saya kurang pasti sbb saya tak ikut sgt kan...
tp boleh lah kalau rajin anda klik :
sini
sini
sini
sini
sini
sini
dan banyak lagi di sini
serta anda boleh google sendiri ya..
hehehe...

sorry ya saya tak dpt ulas lebih lanjut...
cuma apa yng boleh dikatakan...
syukur Alhamdulillah...
beliau mati dalam Islam...
:)
semoga roh arwah dicucuri rahmat...
amin...
(saya yakin beliau dh masuk Islam walaupun ada yg pertikaikan atau kurang percaya... wallahu'alam)


Al-Fatihah...



~ Saya Kurang Rajin Baca Suratkhabar , huhu ~



Yours Truly ,

No comments: