Friday, June 19, 2009

:: 133 : Mangsa Mekap saya ::

haritu masa cuti sekolah , sy telah menjadikan sepupu saya sebagai mangsa mekap saya..
hahaha..
mulanya kami ramai2 keluar main bowling...
lps tu mcm biasa , saya ajak diorg tidur rumah...
so bila dh lepak rumah...
saya pun hentamlah muka sepupu saya yg sorg ni...
namanya wani...
SPM thn ni...
haaa...
silabelajar ye wani...
huhuhuh...

proses menconteng muka wani mengambil masa lebih kurang sejam setengah ya tuan tuan dan puan puan...
haha...
lama kan...
pasal sy nervous giler memekapkan org...
:P
lepas tu boleh pula dh letak eyeshadow biru , padam balik tukar warna lain...
pasal sy tak suka kaler tu...
haha...

oklah...
mari tengok gambar ya...
:)



Model : Wani
Umur : 17
Mekap oleh : Hunny
Wardrobe : Hunny (hahaha...baju sy tu...kene ikat ngn selendang...tp skrg kan fesyen baju besar gini... hehe..)
Photo : Hunny

Proses mewarna :


~ sudah pakai foundation ~

~ tak jadi pakai biru..huhu...~


~ mari tukar kuning + hijau pula ~





~ sudah siap ~




mari ber-posing pula...

Studio : bilik Hunny yg bersepah... :P
































huhuhu...
ini first time saya mekapkan org...
tp sy puas hati giler ngn eyeshadow yg sy buat...
chewah...
walaupun hitam tuh tak blend sgt , tp susah wooo sy nk buat cantik cmni...
:P
& first time jgklah amik gambar org konon cm dlm studio...
:P


okie...
itu sahaja...
jgn lupa jenguk Pinkyretro's Bazaar ye...
hehehe...
daaa...



~ Wani pantang nampak kamera ~



Yours Truly ,




No comments: