Pages

Wednesday, June 3, 2009

:: 119 : Anda Nak Tahu ? ::

pada hari Sabtu yang lalu...

saya sekali lagi telah order ayam LRC & BP dari Kak Didi...

hehehehe...

sebab minggu sebelum tu yg 1st time saya order tu ,
saya hanya sempat makan sikit je...
sebab ramai org kan...
so mcm tak puas makan...
hahaha...

kakak pun dok sokong je kalau saya order....
tp kesian , kak Didi ada emergency sikit haritu , so Abg Jaz terkejar2 plak ke Shah Alam...
huuu...
serba salah plak...
tima kasih la byk2 Kak Didi & Abg Jaz...
dtg jauh2 hantar ayam nih....
semoga business makin maju k...
insya Allah...
:)


kali ni punya ayam ,
saya tuang semua sos kak Didi bagi atas ayam dan panaskan balik dlm oven...
haaa...
sedap sikit..
oh...
gini caranya...
dulu tak tahu...
hehehe...

so ayam yg seekor tu kami saya makan peha sebelah , lg sebelah mak hantar kat adik di asrama , sayap dua2 kakak habiskan , dada sebelah bg maid , sebelah lagi abah , mak & kakak kongsi...
huhuhuh...
tp ada lebih sikit isi2nya...
so sy simpan dalam peti ais...
esoknya saya buat sandwich...
wahh..
sedap jugak buat sandwich guna ayam nih !!
sedap dia ada rasa kan , bukan ayam kosong..
hehehe...

yg BP tu mmg favorite saya lah !
dengan abah !
fuuhh...
sodap !!!
cayo la ckp den...
hehe...
:)



kepada sesiapa yang masih belum order ayam LRC & BP ni ,
cepat2lah order....
rugi korg tak rasa...
sedapp !!!


kepada Kak Didi & Abg Jaz...
terima kasih banyak2 ya...!!
:)



~ Kenapa saya suka ayam ? ~

No comments: