Pages

Thursday, June 11, 2009

:: 124 : Sale di Euro Moda , Shah Alam ::

hello kawan-kawan...
apa khabar...?
hehehe...
lama saya tak ke udara...

:blush:

kerja saya setakat ini sudah siap...
huhu...
sebenarnya perlu settlekan hal adik...
lepas tu kena siapkan report kitchen sem lepas...
yela...
belum hantar...
chef kata kena hantar sebelum mereka (junior) exam...
diorg exam next week , so maknanya kena hantar this week lah...
nasib baik buat dlm group...
senang sikit...
hehehe...
sorry ya pada group member yg lain , saya agak lewat sikit...
hehehehe...

:blush:


oklah...
untuk memulakan kembali penulisan saya ini...
(eyh , kenapa tiba2 keyboard terasa macam sgt ringan bila di tekan2? pelik...huhuh...)
saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang Sale / jualan hebat yang sedang berlangsung di Gedung Tekstil Euro Moda di SACC , Shah Alam...
(tak pasti cawangan lain)...

mulanya kakak dan emak dah ke sana pada hujung minggu bila entah...
dan kebetulan masa diorg pergi tu , tgh ada 'Happy Hour' iaitu ada lebih diskaun hebat...
so mereka borong kain tanpa saya...

:ayokona:



jadi minggu lepas saya telah ke sana bersama emak dan melihat2 kain..
mahu beli untuk raya...
chewah...
padahal dah beli lama dah...
cuma mcm mahu beli juga sbb ada sale kan...
celebrate
hmmm...
bila dh mcm nih...
rambang mata lah mahu beli yang mana...
tp mak tak bagi saya beli kain lain...
hanya washable silk & viscose shj...
senang basuh katanya...
hehehe...
jadi mata hanya tertumpu di situ...




ramai tau masa tu...
semua sedang memborong kain...
siap datang anak-beranak lagi...
beli sejenis untuk anak2...
wahh...
syoknyaa...
kami takda budget...
so saya hanya beli sepasang...
cukuplah...
bukannya saya nak melaram di hari raya...
hahaha...
selalunya baju raya saya hanya 1 atau 2 pasang...
(ada org tu WAJIB katanya lebih 7 pasang...hari2 kena baju lain...tp saya tak kisah pun... ikut kemampuan lah kan... :) )
eyh...itu tiada kaitan dengan sesiapa ya...
saya saja ja tulis pasal saya tahu ramai yg buat mcm tu...
alaaa...
tak payah lah nak terasa...
bukan awk seorg shj begitu...
ramai lagi...
so jgn nk perasan...
kalau perasan juga , hmmm...awk punya pasallah...
hehehehe...
sengihnampakgigi




mak pun hanya beli sepasang utk blouse nya...


~ suka tgk makcik ni beli kain...diam2 dia jalan sorg2 tgk kain , pilih dan potong...tak silap saya byk kot beliau borong... :) ~


sale ini saya tak pasti sampai bila...
tapi kalau tak silap ,
sampai hujung minggu ni...
so kepada sesiapa yng rasa mahu shopping kain...
marilah serbu ini kedai...
hehehe...
tuan kedai jgn marah ya...
saya hanya promosikan kedai anda shj...
kenyit


okie dokie...
itu sahaj buat masa ini...
nnt saya update lagi ya...

sekian iklan tak berbayar...
terima kasih...

:sleep:



~ Seronoknya kalau punya duit , boleh beli semua yang saya mahu...hehehe ~


Yours Truly ,

No comments: